Witam serdecznie po świętach. Mam nadzieję, że wszyscy są zdrowi i najedzeni świątecznymi smakołykami. Może teraz warto poćwiczyć, by stracić nadmiar kalorii? Zajrzyjcie na blog pani Ani i poskaczcie troszkę po domu.
Dziś i w piątek porozmawiamy o kolorowym jedzeniu, czyli warzywkach na surowo.
Czy wiecie, co to są nowalijki? To wiosenne pierwsze warzywa takie jak sałata, szczypiorek, rzodkiewka, ogórek, szpinak itd. Kiedyś pojawiały się dopiero wiosną, teraz są w sklepach przez cały rok, ale nazwa: Nowalijki, bo nowe pozostała. Obejrzyjcie sobie krótki filmik, potem zdjęcia kolorowych kanapek. Prawda, że smacznie wyglądają? A na końcu zróbcie sobie taką kolorową kanapkę na drugie śniadanie, jak się uda, to zróbcie zdjęcie i wyślijcie na bloga albo mmsem na mój telefon. Albo narysujcie ją i pokażecie jak się spotkamy. Tęsknicie choć trochę za normalną szkołą??? Do dzieła:
https://www.youtube.com/watch?v=aZiWitLcX2c

Zdjęcia kolorowych kanapek poszukajcie przez gogle wpisując : kolorowe kanapki, jest tam tyle pięknych zdjęć, że nie będę kopiować, pooglądajcie sami, poproście rodziców, żeby pomogli Wam znaleźć. Do piątku...

Komentarze

  1. DZIEŃ DOBRY, WYKONAŁEM ZADANIA. Pozdrawiam Michał.

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIEŃ DOBRY, ZROBIŁEM KANAPKI. POZDRAWIAM MICHAŁ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, strasznie stęskniłem się za szkołą.
    Pozdrawiam
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się stęskniłam za szkołą i za Wami. Może jak otworzą plażę, to się na spacer wybierzemy, co?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

29.04.2020 Kotylion - to proste. (1 godzina)