Witam!
Dzisiaj mamy 4 lekcje przed weekendem. Było w środę o nowalijkach to dziś o sałatkach, surówkach i dodatkach. Ja ścięłam szczypiorek z posadzonej przed świętami cebuli. Dziś kupiłam nowe cebulki w sklepie ogrodniczym i posadzę za chwilkę. Cebulek mam dużo. Komu podrzucić do posadzenia? Szczypiorek domowy na 100 procent zdrowy!!! Tak można też wyhodować pietruszkę obcinając jej szerokie końce i stawiając na talerzyku z watą, ligniną lub tylko wodą. Zapraszam do zabawy w ogrodnika a nie tylko kuchcika... To jeszcze raz pytam: Kto chce cebulkę?

Dziś podsyłam Wam filmik o tym, jak zrobić sałatkę grecką. Do niej potrzebne są nowalijki, oliwki i ser feta. Jest to jednocześnie wprowadzenie do tematów na przyszły tydzień - kuchnie świata. Obejrzyjcie go, jak rodzinka się zgodzi na spróbowanie, to zróbcie i napiszcie, czy smakowało.
Jeśli nie będziecie robić, to napiszcie w zeszycie, jakie produkty trzeba kupić do sałatki greckiej...
Michał, gratuluję działań kuchennych.
Komu cebulkę na szczypiorek, komu? Dowiozę rowerem z maseczką na twarzy...

https://www.youtube.com/watch?v=b5EARJoXHhw

Komentarze

  1. Witam, napisałem składniki na sałatkę grecką,spróbujemy zrobić ją w tygodniu.Pozdrawiam Michał.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

29.04.2020 Kotylion - to proste. (1 godzina)